Babysitting job in Gemeinde Krems an der Donau wanted? Find now

Start applying now
4.8 303 reviews
Looking for a babysitter?
Childminders in Gemeinde Krems an der Donau →
We found 3 job offers for you.

Suche eine Tagesmutter für 1 Kind in Strazing

Wir sind auf der Suche nach einer erfahrenen Tagesmutter, die bereit ist, in 3552 Strazing zu arbeiten. Wir suchen jemanden, die oder der uns regelmäßig unterstützen kann. Der Job würde am 04.01.2024 starten. Die Betreuung ist für ein Kleinkind. Bitt…

Suche Betreuung für 2 Kinder in Krems an der Donau

Wir sind auf der Suche nach einer sympathischen Kinderbetreuerin, die bereit ist, in 3500 Krems an der Donau zu arbeiten. Wir suchen jemanden, die oder der uns regelmäßig unterstützen kann. Der Job würde am 02.10.2023 starten. Die 2 zu betreuenden Ki…

Betreuung gesucht für 1 Kind in Krems an der Donau

Wir sind auf der Suche nach einer sympathischen und zuverlässigen Kinderbetreuerin, die bereit ist, in 3500 Krems an der Donau zu arbeiten. Wir suchen jemanden, die oder der uns regelmäßig unterstützen kann. Der Job würde in April 2023 starten. Die A…

See more jobs in your area:

Get full access to all jobs in your area - quick and easy.

Sign up now
Are you looking for a babysitting job? Several thousand families are registered on our platform - choose the one that suits you best. It's child's play: Simply create a meaningful profile with photo on Babysitter24 and soon babysit children in your area. New job offers are advertised every day - don't miss them! Register now and choose from our wide range of babysitter jobs in all Austrian provinces as well as in the largest cities such as Vienna, Graz, Linz, Salzburg and many more.