Rozenn

1010 Vienna

Childcare details

Type of child care
Babysitter, Childminder and Nanny
Experience with
  • Toddler (1-3 years)
  • Pre-school child (4-6 years)
  • Schoolchild (6 years and older)
Max. number of children
3
Possible additional services
  • Cooking and meal preparation
  • Pick up and bring children
  • Help in the household
  • Help with homework

Personal description

Ich war ein Aupair in Wien für mehr als ein Jarh. Ich mache judo und ich hatte die Unterricht gegeben für die Kindern von 4 Jahren bis Erwachsene in Frankreich. Die kindern mögen mir gern. Ich bin lustig und Verantwortlich (vielleicht zu viel).

Ich rede viel darüber, wie sie sind, was sie tun wollen. Ich bastle sehr gerne oder gehe in den Park (oft wollen Kinder, dass ich mit ihnen in den Attraktionen fahre)

Would you like to see the full profile of Rozenn ?

Sign up now. It will only take a few seconds.