Uschi

5020 Salzburg

Childcare details

Type of child care
Babysitter, Nanny and Childminder
Experience with
  • Newborns (up to 12 months)
  • Toddler (1-3 years)
  • Pre-school child (4-6 years)
  • Schoolchild (6 years and older)
Max. number of children
3
Possible additional services
  • Cooking and meal preparation
  • Help with homework
  • Help in the household
  • Pick up and bring children
Additional characteristics
Okay with pets

Personal description

Erfahrene Mutter dreier erwachsener Kinder, in Pension, mit viel Zeit für die Kinderbetreuung. Den Kindern vorlesen, mit ihnen zu singen ( Deutsch, englisch), ihnen spielerisch Wissen zu vermitteln, oder einfach einmal nur an der frischen Luft, ich freue mich, Sie zu unterstützen. Dass ich nicht wegsehe, wenn der Abwasch ruft oder die Kuscheltiere in der ganzen Wohnung auf Expedition waren, ist selbstverständlich. Ich bin 3x geimpft und mache regelmäßig Tests. Stundensatz nach Vereinbarung.

Would you like to see the full profile of Uschi?

Sign up now. It will only take a few seconds.